tisdag 24 augusti 2010

Min dag..

Dag två i klass 6 gul avklarad..! Min klass är faktist helt ok. Dock finns det ju såklart vissa svarta får.. Men ingen är ju perfekt, right? :) Jag har inte uppdaterat bloggen på väldigt länge! ..Men jag har vart aktiv på andra bloggar. Så jag har inte haft tid med "mitt lilla solbär". Nåjah, nu har skolan kommit igång iallafall. Jag måste erkänna att det känns skönt att allt är igång igen! Det känns toppen att få lite ordning på vardagen igen, och att ridningen börjar komma igång.

Jag var helt knäckt när jag kom hem ifrån skolan idag.. Regnet bara öste ner och det var säkert 14º utomhus. Jag var jätteblöt när jag hade sprungit hem i regnet. Så jag hoppade in i den varma dushen.. Sedan tog jag på mig varma myskläder och mumsade på en cupcake framför Tyra Banks Show.

Ha en trevlig kväll! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar